ﺳﻪ شنبه 25 دی 1397    گروه :   دانستنی ها     

NoImage.jpg

قیمت گذاری رند یا شکسته


قیمت گذاری رند یا شکسته:

💫 مطالعات روانشناسی درباره ی ارتباط ذهن مشتری و قیمت کالاها و خدمات حاکی از آن است که قیمت های رند گران تر تصور می شوند تا قیمت غیر رند.

💫 اگر قیمت کالا 1000 تومان است. قیمت اتیکتی آن را 995 تومان نسب کنید چرا که این کار باعث می شود مشتری قیمت کالا را 900 تومان تصور کند.

💫 تا جاییکه می توانید و قوانین و مقررات قیمت گذاری به شما اجازه می دهد،در قیمت های اعلامی به مشتری از صفر استفاده نکنید.

ارتباط با ما

  0912-6703626

  0912-6703626

موقیعت

تهران

logo-samandehi
©کلیه حقوق نشر، برای HyperInfo محفوظ میباشد - 1398
طراحی و برنامه نویسی: گروه کدنت
09124549103